Zadaniem systemu WebCallCenter® jest rozwiązanie problemu obsługi klienta, który chce skontaktować się z firmą poprzez jej strony WWW. To oprogramowanie pozwala na integrację usług infolinii z Internetem oraz zarządzanie korespondencją elektroniczną kierowaną do firmy.
Dostępne są następujące moduły systemu:
CallMeBack / CallMeLater - obsługa telefonu zwrotnego; klient wypełnia specjalny formularz na firmowej stronie www i określa w nim datę i godzinę oddzwonienia. W określonym terminie kontaktuje się z nim przedstawiciel firmy.
E-mail Answering - obsługa poczty elektronicznej - e-mail od klienta otwiera się natychmiast na monitorze osoby obsługującej aplikację, dzięki czemu firma natychmiast reaguje na kontakt klienta.
WebChat - oprogramowanie umożliwiające prowadzenie rozmów on-line z Internautami.
Wszystkie informacje pochodzące z formularzy i z kontaktów z klientami zapisywane są w jednej centralnej bazie danych, dzięki czemu powstaje tak istotna z punktu widzenia firmy historia kontaktów z klientem.
Główne korzyści zastosowania systemu WebCallCenter® w firmie:
o podwyższenie poziomu obsługi klienta;
o zapewnienie personalizacji kontaktu;
o budowanie dobrych relacji z klientem;
o budowa historii kontaktów z klientem;
o wspomaganie sprzedaży produktów i usług;
o optymalizacja kosztów obsługi klienta;
o kontrola pracy działu sprzedaży i działu obsługi klienta;
o wspomaganie procesu tworzenia analiz i statystyk;
o weryfikacja działań marketingowych;
System posiada strukturę modułową umożliwiającą konfigurację w zakresie ilości obsługiwanych stanowisk jak i prowadzonych akcji.
W skład systemu wchodzi:
o Relacyjna baza danych
o Serwer WCC - centralny punkt przetwarzania danych, autoryzacji i kolejkowania zadań
o Konsola Konsultanta - aplikacja umożliwiająca realizację napływających zadań
o Konsola Supervisora - aplikacja umożliwiająca monitorowanie pracy Konsultanta
o Konsola Eksperta - aplikacja prezentująca zadania przekraczające kompetencje Konsultanta osobie uprawnionej do ich realizacji - Ekspertowi
o Konsola Raportów - raporty